4/03/2018 7

Strażnik lodówki.

  Od kilku miesięcy jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami psa, pieszczotliwie mówię o nim Bestia.
 Towarzyski żarłok, nałogowy aporter, olimpijski pływak i najlepszy przyjaciel Młodego.
Jak przystało na labradora retrievera,  jest wyjątkowo utalentowany. Świetnie pływa (posiada błony między palcami), aportuje również w wodzie i nigdy nie ma dość zabawy.
Za żarcie zrobi wszystko (zżarłby też dosłownie wszystko), dzięki temu szybko uczy się komend, czasami z tego łakomstwa mylą mu się komendy- siad mówię, a on daje głos;)
40 kg szczęścia w kolorze czarnym, ze skłonnością do nadwagi... i tutaj pańcia, dietetyczka psów z zamiłowania, konsekwentnie (czasami mniej;) pilnuje diety swojego pupila. 
Nasz labek jest psem zrównoważonym, czułym i skorym do wszelkich form aktywności. 
  Dwa ulubione słowa Bestii, takie, na które reaguje z największym entuzjazmem to: 'Idziemy?' i oczywiście ' Jeść.'
Otwieram lodówkę- labek podbiega, siada jak najbliżej, patrzy i wącha, a tuż pod jego pyskiem kałuża, ślinka cieknie.
Gotuję- labek jak dywanik, leży u mych stóp i czeka na smaczny kąsek, który mi upadnie, może być nawet cebula!
Przyjdą goście- labek czyni honory pana domu, entuzjastycznie się wita i szybko jak najbliżej stołu, słodkości, ciasta, ciasteczka;)


           

    Odkąd jest z nami Bestia, atmosfera w domu znacznie się poprawiła.
Wszyscy domownicy są spokojniejsi i bardziej weseli:)
Młody ( jedynak, czego nam pewnie nie wybaczy) chętnie bawi się ze swoim przyjacielem, nawet razem śpią (zawsze sobie powtarzałam- pies w domu, owszem, ale nigdy w łóżku), jak też życie weryfikuje nasze postanowienia;)
Uwielbiam tego naszego strażnika lodówki i czas z nim spędzony:)
   Jestem ciekawa Waszych pupili:)



7 komentarzy:

  1. O zazdroszczę, zawsze chciałam mieć psa, ale z powodu alergii nie mogę. Mamy za to chomika :P Mały, puchaty, łatwy w obsłudze, dzieci go uwielbiają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chomiki też są fajne:)
      Byłam posiadaczką (przez przypadek) małej,chomikowej hodowli (po prostu kupiłam parkę zamiast dwóch chomiczych dziewczynek;).
      Stadko maluchów wielkości kciuka robiło w klatce straszny bałagan, sprzątanie trzy razy w tygodniu, podrosły i pooddawałam w dobre ręce:)

      Usuń
  2. Mój pies należy do rasy psów pracujących i kochających ruch. W domu byłby bardzo nieszczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza Bestia jest szczęśliwy zarówno w domu jak i na zewnątrz, zapewniamy mu dużo ruchu, ale są takie dni, gdy cały dzień byczy się na kanapie i leniuchuje:)

      Usuń
  3. Śliczny pies. Ja mam jamniczkę i ta zjadła by wszystko, łącznie z lodówką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam Staśku, że jamniki są bardzo charakterne, a niektóre (pomimo swoich skromnych gabarytów), niezwykle odważne, ale żarłoczne? Pierwsze słyszę/czytam;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Niestety nie mam w domciu pupila :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 shesha pisze